SORISO ΕΠΕ
Η SORISO ΕΠΕ ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στο χώρο του βρεφικού και παιδικού ρούχου. Η ιδρύτριά της, κα Αναστασία Παπαμανώλη, ειδικεύεται στη συγκεκριμένη αγορά από το 1984, ως παραγωγός, εισαγωγέας και αντιπρόσωπος γνωστών ευρωπαϊκών οίκων.
Οι αποκλειστικές συνεργασίες της SORISO ΕΠΕ περιλαμβάνουν διάσημα brands όπως Chicco, Tuc Τuc, Mauli, Ellepi, ΕΜC, UBS2, Agatha Ruiz De La Prada, Nath Kids, Kyly, Nanai, Mapero & Paradise Beachwear γνωστά για την υψηλή τους ποιότητα και τη μακρά τους πορεία στο χώρο του βρεφικού & παιδικού ρούχου.
Επιπλέον διαθέτει 405 ενεργούς πελάτες & 18 αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα με γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη και Kύπρο.
Η σημαντική μας εμπειρία στην αγορά αποτελεί εγγύηση για τη σωστή επιλογή δειγματολογίων, την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και την άρτια σχέση ποιότητας – σχεδίου – τιμής.
Πολιτική Ποιότητας της Soriso Μ.Ε.Π.Ε
Η SORISO είναι μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην χονδρική και λιανική εμπορία παιδικών ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ και εδρεύει στο Περιστέρι Αττικής. Η εταιρεία έχει αναπτύξει και εφαρμόζει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας εναρμονισμένο με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001. Μέσω αυτού η Διοίκηση δεσμεύεται ότι:
• Ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών, όπως αυτές διαμορφώνονται και συμφωνούνται.
• Εφαρμόζει πάντα τις κανονιστικές και νομοθετικές δεσμεύσεις.
• Παρέχει τους απαραίτητους υλικοτεχνικούς και ανθρώπινους πόρους που θα εξασφαλίσουν την αποτελεσματική λειτουργία όλων των δραστηριοτήτων της.
• Λαμβάνει υπόψη όλες τις πληροφορίες από εξωτερικά και εσωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη όπως οι προμηθευτές, οι πελάτες, οι συνεργάτες, οι εργαζόμενοι και τις μετατρέπει σε ενέργειες για την συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
• Θέτει μετρήσιμους δείκτες και στόχους που σχετίζονται με την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών και κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την επίτευξή τους.
• Βελτιώνει συνεχώς το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας.
Τόσο η Διοίκηση όσο και το προσωπικό της SORISO γνωρίζουν ότι η ποιότητα είναι αποτέλεσμα ομαδικής προσπάθειας που προκύπτει μέσω της συνεργασίας. Το κοινό όραμα εταιρείας και εργαζομένων διαμορφώνουν τις δεσμεύσεις της παρούσας Πολιτικής Ποιότητας. Η Πολιτική Ποιότητας είναι διαθέσιμη στα ενδιαφερόμενα μέρη και επικαιροποιείται κατά την διάρκεια της Ανασκόπησης της Διοίκησης.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
10.06.2019